2014. október 1., szerda

Hirtelen felindulásból elkövetett pöttyözés – Pöttyös fal


 Nálam aztán nincs kecmec, ha valami beeszi magát a fejembe.
Van egy falfelület a lakásban, ami igen kopár. Amint elmegyek mellette, rám ordít, hogy: FESS BE!
Egy darabig még csak-csak sikerült tudomást se venni róla, de aztán egy csütörtök délelőtt kikevertem egy színt, megfogtam a festőhengert, majd kivágtam a slozi ajtaját. …. ja igen az említett fal ott van bent.
Az egy dolog, hogy befestettem a falat, de még mindig ugyan olyan csupasz volt, csak épp színesben.
Így aztán nekiálltam ötleteket keresni, és egyszer csak rátaláltam a pöttyökre. Nagyon megtetszettek.




Ez volt az első, amit megláttam:




A bronzos ötlet pedig innen jött:
beadandcord.com

Aztán a pöttyös témán tovább haladva, találtam ezt mommo-design.blogspot.com.es oldalán. Ez már inkább egy pakolós előszobai részlet lehet és nem is festettek a pöttyök, hanem washi tape-el, dekor ragszalaggal készültek:

mommo-design.blogspot.com.es
És végül teljesen beterítettek a pöttyök:

the36thavenue.com

voguehome.info

pikkupikkupisaroita.blogspot.fi

sulia.com

potterybarnkids.com

copyepaste.com

thebohm

Az említett fal még mindig csupaszon áll, mert hogy nem voltam biztos a pöttyöző tehetségemben, így nekiestem az asztalom feletti ablak kiugró falfelületének.

borsabox.blogspot.com

Első bliccre ennyi….szó mi szó, van mit finomítani a technikán, ha az egy pontból szétáradó pöttyöket szeretném a falra festeni.

Ez egy szép példa ehhez az elrendezéshez:

thehomesihavemade.com

Ha jobban kedveled a szabályos elrendezést, akkor lehet stencillel is dolgozni, olyannal, mint ez is:

pinterest

Én a sablonokat, kemény kartonból készítettem.

borsabox.blogspot.com



Körzővel megrajzoltam a köröket, kivágtam őket.

borsabox.blogspot.com

 Majd tömzsi ecsettel hordtam fel a viaszpasztát a falra. 

borsabox.blogspot.com

Persze bármilyen festékkel lehet dolgozni. Beltér lévén bármi jó. Én a viaszpasztát azért választottam, mert szerettem volna a látni a metálos fényének csillogását, akkor, amikor a nap rásüt.
A Pentart metál színeinek nagyon jó tulajdonsága, hogy irizálnak, ha megsüti őket a nap.

borsabox.blogspot.com

Hozzávalók:
- kemény karton
- körző, olló/sniccer
- tömzsi ecset
- Pentart viaszpaszta

Kigyűjtöttem további pöttyös ötletet a Pinterestre. 

Szép napot!

Borsa

Ha tetszett a mostani DIY projekt, nézd meg a korábbiakat is vagy ugorj fel a BorsaBox facebook oldalára további ötletekért,
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...